Besplatna dostava za narudžbe iznad 45€ | Premium collagen skincare

Reklamacije i prigovori

Vaše zadovoljstvo je naš prioritet. Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.

Kontaktirajte nas

Telefon

+385 91 605 13 91

*Cijena poziva prema fiksnim mrežama

Postupak reklamacije

Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili na našoj stranici? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.

Važno:

Ukoliko ustanovite da proizvodom koji ste kupili niste iz nekog razloga zadovoljni, molimo vas da nas u roku od 14 dana od datuma primitka proizvoda odnosno primitka zadnjeg proizvoda iz narudžbe kontaktirate i slijedite navedene korake.

Kako pokrenuti reklamaciju?

1

Kontaktirajte nas

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije:

2

Primite informaciju o rješenju

Ovisno o Vašem prigovoru/reklamaciji i konkretno opisanom razlogu nezadovoljstva proizvodom, poslat ćemo Vam informaciju o:

  • Mogućnosti zamjene proizvoda
  • Povratu proizvoda
  • Povratu novca
  • Drugim informacijama vezano za vaš prigovor/reklamaciju
3

Povrat ili zamjena

U slučajevima zamjene ili povrata proizvoda nakon dogovora s Vama na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište.

Rokovi: Kada proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod izvršavamo u roku 2-3 dana, a najkasnije u roku 14 dana.

U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na +385 91 605 13 91* ili e-mailom na info@bonneheure.hr.

Oštećena ambalaža

Pri preuzimanju pošiljke:

Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati prodavatelju. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.

Nakon otvaranja ambalaže:

Ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku od 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte prodavatelja. Ako prodavatelj organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu.

Povrati proizvoda

Pravo na jednostrani raskid ugovora

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, fizička osoba kupac ovlaštena je jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.

Iznimka: Iz ovog ovlaštenja odnosi se na proizvode za koje čl. 79. Zakona o zaštiti potrošača isključuje pravo na jednostrani raskid ugovora o čemu će vas prodavatelj posebno upozoriti u ponudi konkretnog proizvoda. Preporučamo čitati opis proizvoda koji se otvara klikom na proizvod.

Kako raskinuti ugovor?

Ugovor možete jednostrano raskinuti putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.

Vaš zahtjev za zamjenu ispravnog proizvoda (npr. neodgovarajući broj proizvoda) koji ste kupili smatrat će se jednostranim raskidom, pa Vas molimo da u tom slučaju obavezno obavijestite prodavatelja na:

Proizvode (povrat ili zamjena) potrebno je dostaviti na adresu: Wealth is Health d.o.o., Mesekov put 16, 10090 Zagreb ili dogovorno će prodavatelj preuzeti proizvode.

Povrat novca i rokovi

U slučaju jednostranog raskida ugovora bez zamjene proizvoda, postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Važne informacije o rokovima:

  • Obavijest o statusu: 10 dana putem e-maila
  • Povrat novčanih sredstava: 5 dana od upućivanja obavijesti

Odgovornost kupca

Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača članak 77. mora izvršiti povrat robe bez odgađanja u roku od 14 dana od kada je trgovca obavijestio o svojoj odluci da raskida ugovor, te snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.

Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Preporuke prodavatelja

Pregledajte karakteristike proizvoda

Slika ne prikazuje do detalja konkretan proizvod koji se isporučuje kupcu, stoga prodavatelj preporuča kupcu da prilikom izbora proizvoda detaljno pregleda karakteristike proizvoda i opis proizvoda koji su navedeni u ponudi na internet stranici.

Provjerite ambalažu pri preuzimanju

Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego odmah dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati prodavatelju. AKO KUPAC NE REKLAMIRA OŠTEĆENJE AMBALAŽE DOSTAVLJAČU U TRENUTKU PREUZIMANJA PROIZVODA, SMATRA SE DA JE PREUZEO PROIZVOD S NEOŠTEĆENOM AMBALAŽOM.

Sačuvajte originalnu ambalažu

Ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte prodavatelja. Ako prodavatelj organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.

Pažljivo rukujte proizvodom

Ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda. Pažljivo pregledajte proizvod, njegovu prirodu, obilježja, ali nemojte proizvod koristiti ili konzumirati ako namjeravate koristiti zakonsko pravo na raskid ugovora, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.

Odbijanje primanja robe

U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), prodavatelj ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda.

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.

Adresa za povrat robe

Povrat robe trebate izvršiti na adresu našeg distribucijskog centra:

Wealth is Health d.o.o.

Mesekov put 16

10090 Zagreb

Zakonska osnova

Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva. Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći u Zakonu o zaštiti potrošača (Narodne novine 41/2014, 110/2015, 14/2019).

Trebate pomoć s reklamacijom?

Naš tim za korisničku podršku spreman je riješiti vašu reklamaciju u najkraćem mogućem roku

*Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika.